Dräktbeställning september

Hej,

vi har i år ny design av dräkterna och nu 3 års period med Noname. Vi kommer att få många nya sponsorer som hjälper till att stöda oss den corona drabbade ekonomin. För att få de nya dräkterna ut och synliga måste vi göra en push får att få dem ut med större understöd än vanligt. Men eftersom stor del av de aktiva äldre tävlanden årligen beställt och satsat mycket medel även på dräkter, så har vi nu bestämt att de som nu under denna års beställning beställer nu dräkt så får ett förhöjt stöd. Detta gäller Uppvärmningsdräkt, Elite Jacket Plus, Elite Vest Plus, Elite Pants, samt tävlingsdräkt övre och undre del.

Aktiva juniorer och seniorer med skipass/licens från 12 år uppåt 80% stöd detta år.

Övriga yngre juniorer och icke tävlande höjs stödet från 40% från tidigare till 50%.

Övriga medlemmar, understödande medlemmar 30%

Beställningen görs den 30.9