Är du intresserad av motion och natur?

Då har vi idrottsgrenen för dig!

Kom med och skida i vårt trevliga gäng i ÖSK. Passar för barn från 6 år och uppåt, även föräldrar.

Medan vi väntar på snö under sommaren och hösten motionerar och leker och tränar vi på spånbanorna i Västerby.

Genast då vädrets makter möjliggör konstsnötillverkning inleds skidsäsongen med skidteknikträning.

Man får gärna komma med några gånger och kolla hur man trivs på träningarna, vi driver inte in medlemsavgiften efter första träningen. Det är bara att dyka upp på träningen och anmäla sig till en tränare så hittar vi tillsammans en lämplig träningsgrupp för var och en.

Medlemsavgiften för en skidsäsong är 30 euro per person och max 80 euro per familj.

Man får mycket för medlemsavgiften, men vi vill hålla den så pass låg så att den inte skall utgöra ett hinder för någon.

Klicka här så får du skriva in dig! Vi använder ett system som heter myClub för att sköta vårt medlemsregister.

Skriver du in både dig och ditt barn skriver du dig själv som vårdnadshavare för barnet. För att koppla ditt barns konto till ditt eget ska du först ange din egen epostadress i barnets profil.

Mer än en vårdnadshavare kan använda barnets medlemskonto så länge vårdnadshavarna har ett eget myClub ID. Länka ett eller flera andra myClub ID genom att skicka inbjudan från barnets konto via e-post till personen. Välj då ”egna uppgifter” och sedan ”användare”.

Du uppdaterar själv dina uppgifter i medlemsregistret. Obsevera till exempel att om din e-post adress förändras bör du själv uppdatera den i medlemsregistret.

Mera instruktioner för Myclub: